תת ניצב לשעבר זיווה כהן: "המשטרה עוברת על כל התכתובות האישיות"

    אסתי פלד No Comments on תת ניצב לשעבר זיווה כהן: "המשטרה עוברת על כל התכתובות האישיות"

    תת ניצב ראש מחלקת הונאה במשטרה עו"ש זיווה כהן בריאיון ל'מהדורה המרכזית' התייחסה לתיקי נתניהו ופרשת ידיעות אחרונות: "אם באמת ידיו של ראש הממשלה היו נקיות. לאחר כל האיומים הללו ויש כאן הצעת שוחד, מה יותר פשוט מזה ללכת ליועמ"ש ולבקש ממנו לפתוח בחקירה"

    צילום: פלאש 90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תת ניצב ראש היחידה הארצית לחקירת הונאה לשעבר עו"ד זיווה כהן התראיינה הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, התייחסה לסערת החרמת הפלאפונים של האנשים המקורבים ביותר לראש הממשלה: "צריך לקבל אישור מהיועמ"ש ואח"כ לקבל עוד ראיות, צריך לפנות לבית משפט כדי לקבל אישור לחפש בפלאפון. אחרי האישור המשטרה מחפשת בווצאפ ובהודעות ואיכונים על מקומות שהחשוד היה בהם ומתיכה מידע".

    על תיק הקלטות נוני מוזס: "בעבירות של קבלת ונתינת שוחד אף אחד מהצדדים לא מתנדב לספר על הדברים ולכן מאוד קשה לדעת על עסקאות כאלה. אבל בתיק נתניהו יש הקלטה שהיא הקלטת זהב. בסיטואציה ששני האנשים הללו מדברים יש ראש ממשלה שהוא גם שר התקשורת ומו"ל עיתון נוני מוזס. נכון שהוא ידע שהוא מוקלט אבל האינטרס הציבורי לא עלה בשיחה ביניהם".

    על הטענה כי נתניהו הקליט את מוזס כדי שהיה לו קלף נגד המו"ל: "אם באמת ידיו של ראש הממשלה היו נקיות. לאחר כל האיומים הללו ויש כאן הצעת שוחד, מה יותר פשוט מזה ללכת ליועמ"ש ולבקש ממנו לפתוח בחקירה לכן הייתי שמה את זה בסימן שאלה. מצד נוני מוזס אין ספק שיש כאן הצעה לשוחד".



    0 תגובות